.
.
.
İnsan olmadan insan olmak...
Hiç bilmediğin bir evrende hiç bilmediğin türlerle uyum içinde yaşamak ne kadar zor olabilir ki..
Matematik profesörü Andrew Martin'in yerine başka bir evrenden biri geçerse nolur ?
Dünyada insanları tanımadan başka birinin hayatını yaşamak ve herşeye sıfırdan başlamak işte hepsi bu kitapta...
Matt Haig'in daha önce Gece Yarısı Kütüphanesi kitabını okumuştum o kitaptaki akış kopuklukları ve ben ne okudum düşünceleri bu kitapta yoktu soluksuz okunabilicek bir kitap. Konusu ve olay örgüsü insanı içine çekiyor. Bir bakıma baştan insan olmayı öğreniyorsunuz diyebilirim.
Ve kitaptan şu kısımla incelememe son vermek istiyorum;
"Çünkü, günbatımı gibi, insan olmak da arada kalmak demekti; geri dönülemez bir şekilde geceye doğru yol alırken, umutsuzluktan doğan umursamazlığın renkleriyle patlayan bir gün olmak demekti."
Matt Haigİnsanlar