Öncelikle bayılarak okuduğum bir kitaptı. Herkesin okuması ve okutturması gerektiği bir kitap .
Kısaca özetleyeyim yaşanan konuları. Hayattan ve her şeyden sıkılmış bir gencin yaşadığı süreç anlatılmakta . Hayata bakışları tamamen farklı olan iki insanın boşanma süreçlerini konu edinen Ayrıca eleştirel gerçekçi yönü ağır basan bir romandır . Tüm bu serüvenlerle sizi alıp götüren sürükleyiciliği ile tam bir başyapıt .