Bazı #öykü kitaplarını elinize alır, okur ve bırakırsınız ki seversiniz, sevmezsiniz yüreğinize dokunuşuna göre.
Ama bazen öyle öykü kitapları okursunuz ki gelip başucunuza oturuverir karakterler, çoktan ete kemiğe bürünmüştür zihnimizde.
Sevgili #özlemyılmaz kaleminden #divancadısı da o kitaplardan. İçerisindeki 7 öykü birbirinden etkileyici ve düşündürücü. Hatta kitabın yazarın ilk kitabı olduğunu öğrendiğimde çok şaşırdığımı itiraf etmeliyim kalemindeki maharetten. Lütfen hiç susmasın kaleminiz Özlem Yılmaz , kendi adıma eksik kalmak istemem yazdıklarınızdan.
Gözümün önünden bir sinema filmi izler gibi geçen sahneler yer yer göz yaşlarıma karıştı yer yer buruk tebessüm ettim sayfaları çevirirken. Ama hep dura düşüne okudum. Derin soluklarım oldu öykü aralarında.
Derin bir yüzleşme kaçınılmaz her öykünün sonunda. Duygudan duyguya sürükleyen ve sürüklediği yerde yüreği alabora eden betimlemeler mevcut. Sıradan bitişlere inat yaşanan heyecan verici satırlar...
Ne desem eksik kalır sanki.
Tatilimin şahane eşlikçisi oldu anlayacağınız.
Mutlaka okuyun, seveceksiniz inanıyorum