·533 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Eylül 2023 03:08 Bir incelemeden çok bana hissettirdiklerini yazmak istiyorum. Öncelikle kitap çookk depresif. Ben de uzun dönemler boyunca depresif bir karakterdim, okurken çoğu zaman o dönemlerimde okumuş olsam çok beğenirdim diye düşündüm. Ama son birkaç aydır kafayı çok güzel topladığım için kitap bana ağır geldi. Kitaba başlamadan önce mutluydum, enerji doluydum ama başlar başlamaz beni huzursuz eden bir ruh haline büründüm. O yüzden okumam biraz zor oldu ve uzun sürdü. Genel olarak güzel, baştan sona kadar neredeyse her sayfada mutlaka altı çizili bir cümleniz olabilir ama güzel bir döneminizdeyseniz pek tavsiye etmem. Depresifseniz de tavsiye etmiyorum tehlikeli olabilir :Dd
Ben Kinyasın yolundan devam...