10/10
·528 syf.··
Beğendi
·
2017 1. kitabı
Yazarın diğer serisi gibi bu da güzeldi-ne kadar diğer seriyi sevmeyen çok kişi olsa da- Bu dünyayı o kadar çok özlemişim ki.Leigh bu dünya üzerinden çıkarabilidiği kadar seri çıkarsın.Ben onun yazım tarzına,karekter oluşturmasını seviyorum.Eğer seriyi okumamış iseniz yazar zaten sizin için küçük bir hatırlatma yapıyor. Kitabı nereden anlatmaya başlasam bilemiyorum.Bu altı serserisinin hikayesi o kadar güzeldi.Her birinin içinde ki geçmişini,verdikleri kararları ne şekilde verdiklerini okuma o kadar zevk verdi ki bana.Karekterleri okumak için sayfaları o kadar hızlı çevirip,ilk kitabın yarısına geldiğini fark ettim. Kaz gibi aklında tilkiler besleyen,İnaj gibi sessizliğin içinde olan,Nina gibi cellat olmasına rağmen altın gibi kalbi olan,Mathias gibi doğru kararları verebilen-geç olsa da-Jesper gibi enerjik olan,Wally gibi özgür olmak isteyen karekterleri tanımak o kadar güzeldi ki.Leigh gerçekten bu sefer dengeyi kurabilmişti.İlk serisinde sinir krizi geçirsemde bu serinin ilk kitabında hissetmek gereken duyguları o kadar güzel hissettim ki,seri benim için en iyilerime girdi. Kapak tasarımı da yine orijinalime sadık kalmaları çok güzel özellikle yaprakların kenarını siyah olması.Resmen kitapla aşk yaşadım.
Edebiyat
Kargalar MeclisiLeigh Bardugo · Novella Dinamik Yayınları · 20164,572 okunma
·
8 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.