Genel izleyici tadında iç ısıtan bir kitap, kadının hayata karşı yaptığı mücadelede çok güzel di okuması keyif verdi, bende kendi hayatıma bakıp
çok güzel dersler çıkarmış oldum, sonunun güzel bitmeside beni mutlu etti. Yazarın okuduğum ilk kitabıydı gerçekten övüldüğü kadar varmış kalemi çok iyi akıcı bir anlatıma sahip bu yazara ait diğer kitaplarına da yöneleceğime eminim