·384 syf.····Okunma: 18 Eylül 2023 15:48 Yıllardır okumayı bilinçli olarak ertelediğim bir kitaptı.Ertelemekte haklı olduğumu kitabı bitirince daha iyi anladım.Sanki düşüncelerim daha da olgunlasşa ve o zaman okusam daha da keyif alacakmışım ,sorularıma kendi kendime cevap bulacakmışım gibi geliyor. Yazarın dili mükemmel, sizi alıp Emma 'nın dünyasına öyle başarıyla sokuyor ki kitabın sonunda elleriniz yana düşmüş, kendinizi" eeee ben şimdi ne yapacağım ? " derken buluyorsunuz.
Emma bence hayat tarafından bir taraftan da kayırılıyordu.Peki hayatta gerçek bir ulaşamadığı şey veya basarabildigi hissine kapıldığı bir tutkusu olup yola öyle devam etseydi de sonu yine böyle mi olurdu acaba diye sorup duruyorum kendime.
Ruhunuzu burkacak bir kitap için okuyun derim