İnsanların çok farklı hayatlar yaşayabileceğini, aynı insanın çok değişebileceğini gösterdi bana. İnsanlara yardım etmenin çok güzel bir duygu olabileceğini hissettirdi. Bu kısacık öyküde fedakarlığı ve ne kadar çok boş kafalı insanın olduğunu anlatabilmiş.