Okuduğum en iyi siyer kitaplarından biriydi.
Ağır bir dil kullanılmamış konular anlaşılır anlatılmış günümüz olaylarından kıyas ve örnekler de mevcuttur. Teknik kısmından ziyade olaylar içime işledi. Efendimiz (asm) ile o dönemde yaşamış gibi oldum acısını sevincini hissettim kitap sonunda duygularım karmakarışık oldu. Başından sonuna kadar çok şey öğretti fakat sakin bir kafa ile okumanızı tavsiye ederim.
İyi okumalar....