kendi el yazması olarak tuttuğum "okuduğum kitaplar" adlı defterde biraz kısa tutmuşum notu, Fransızca zehirlenmesi olarak değerlendirdiğim bir kitaptı ki Allah'tan (sanırım) Can yayınları'nın baskısında sözlükte var bunun dışında olay örgüsü değil belki ama 'olaylar' ve betimlemeleri gerçekten çok hoş.