Büyük bir beklentiyle başlamadığımdan mıdır bilemiyorum ama seri beklentilerimin çok üstünde iyi gidiyor. Yazarın kalemi çok akıcı, hiç kasmadan gayet anlaşılabilir ve hissedilebilir kıvamda ilerliyor. Ayrıca her duygunun tadımlık veya doyumluk etkisine maruz da bırakıyor, daha da ne olsun ama dimi:)
Bu kadar çok beğeneceğimi ve büyük bir keyifle okuyacağımı bilmeden elime aldığım bu seriye çok müteşekkirim.
Son kitap yüzünden arayı bozmayız inşaallah diyerekten Zümrüt Kraliçe ye dalış yapıyorum. Haydi bana rastgele...