·479 syf.····Okunma: 07 Eylül 2024 10:35 Bu kitabı 2021 de okumuştum. O zamandan bu zamana kadar 4 kere okumusum. Oğuz Atayı bu kitapta tanıdım ve iyiki de tanımışım. Kafa yapısı, düşünce tarzı ve hisleri sanki benim erkek versiyonumdu. Bu kitabı herkesin anlayabileceğini düşünmüyorum. Oğuz Atayın eserlerine başta tutunamayanlarla başlayanlar sıkılıp yarım bırakıyorlar. Ve ben bu eserle başlayıp, Atay'ı yarım bırakmadığım için sevinçliyim. İçsel monolog ve bilinç akışıyla şenlenen bu kitabı tavsiye ediyorum fakat herkese değil, yalnızca Atay'ı sevip anlayanlara. Dünyaya karşı "bütün insanlık kollarımda can verdi" diyen Atay'a hak veriyorum. Yaşadığı zamanda değeri görülmeyip, öldükten sonra üne kavuşan, deliliğiyle beni etkileyen bu yazarın eseri, okunmaya hak kazanıyor, seveceğinizi düşünüyorum.