Kitap tarih romanı gibiydi döneme çok güzel ışık tutmuş ayrıca müthiş kaynaklar tarafından hazırlanmıştır. Gerilimi dönemin şahsiyetlerinin yerine kendinizi koyduğunuz zaman çok iyi hissedebiliyorsunuz. O sıkıntılı geçen gri havayı kitabın sayfalarını okuyup çevirdikçe soluyorsunuz. Cumhuriyetimizin temelerine ne kadar büyük etkileri olduğunu çok net anlayabiliyorsunuz. Emeği geçen başta yazar olmak üzere herkesin eline emeğine yüreğine sağlık. Saygılar
İyi okumalar.