Kitabı çok beğendim.. zülfü livaneli nin her kitabını okuduğumda aklıma aynı şey geliyor.. bu adam ne kadar bilgili ve bu kadar güzel nasıl yazabiliyor.. her romanında toplumsal bir olaya dikkat çekiyor.. basit bir roman değil altyapısı da çok geniş.. ayrıca bu kitapta özellikle dikkatimi çeken şey her görüşü kendi görüşü gibi güzel anlatması.. birini kötüleyip birini yüceltmemesi