Puan vermedi·512 syf.··
2023 17. kitabı
Masallara bakış açınızı değiştirecek bir kitap. Prensesler güya iyi okulunda ama ben iyilik namına bir şey görmedim. Şımarık işe yaramaz ve kibirlilerdi. Kötülerin okulu ise çirkinlik ve pislik demek. Kötü olmak istemiyorum diye bas bas bağıran kızı kötü yaptılar. Bence bencillik bakımından diğer prenseslerden farkı yoktu. Masal ya işte saf kötü olunca çirkinleşiyorsun. Sonunda Agathanın soffia yı dudağından öpmesini anlamadım doğrusu. 2. Kitabı okumakta kararsızım .
İyilik ve Kötülük Okulu 1Soman Chainani · Doğan ve Egmont Yayıncılık · 2018383 okunma
11 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.