Ayçöreği ve elmalı turta kitapları okuyup son serisini okumayı düşünüyorsanız bir daha düşünün. 2 . kitabı güzel bir şekilde mutlu sonla bitirin. Mantık hatalarıyla dolu bir kitap olmuş sanki 3. Kitabı Zeynep Sahra değil de başkası yazmış. Ahmet cesur ,tuttuğunu koparan mı yoksa malın önde gideni mi karar veremedim. Yurtdışında okulu okumanın avantajlarından bahsedip . Bittiğinde kariyerine dair hiç bir gelişme olmaması saçmaydı. Beni kızdıran bir yer de Emir in Sahrasız krize girdiğini bildiği halde Rose evlat edinmek istediğini söylerken sen istemezsen gidebilirsin gibi noktaya getirmesi çok çok saçma olmuş. Neyse ki sonu mutlu bitiyor .