3 serilik bir kitap olduğu için tek bir kitap olarak yorum yapmak yanlış olur. Güzel romantik bir kitaptı tabii ki eksikleri vardı. İlk 2 kitap akıcılık ve anlatım olarak daha iyiydi ve bence 2. Kitapta bitse daha iyi olurdu. Seri uzayınca insan biraz daha ayrıntı istiyor. Mesela Sahra nın ailesinin varlığı çok hafif kalmış. Ahmetle birbirlerine duydukları aşkı nasıl da dostluk arkadaşlığa evrilip arkadaşlığa dostluğa yordu anlamadım. Bildiğin aşktı yaşadığı. Her aşk sonsuza kadar sürmez sadece. Sahra yurt dışına eğitime gidiyor ama dönüşünde doktorluğu hiç ön planda değil. Bunu okuyan birisi yurtdışına eğitime gitmek istemez. Safiye abla 3kitapta da olmasına ve aile yemeğine davet edilecek kadar önemli biri gibi gösterilmesine rağmen kadın hakkında hiç bir şey bilmiyoruz. Geleneklere bağlı iyi bir ailede yaşamış kız olan Sahra nın evlenmeden birlikte olmasını doğru bulmadım.