Merhaba kitap dostları
Eylül paylaşımlarıma hız kesmeden devam ediyorum
Mitolojik isimlere sahip karakterlerimiz ve gerçek üstü bir dünya var kitapta. Ana karakter Zührenin zihnindeki kurguda verdiği mücadeleleri okuyor ve anlamaya çalışıyorsunuz. Kurgu başladığı gibi bitmiyor ve sonunu okumadan ne olduğunu anlamıyorsunuz. Arkadaşlık, dostluk, aşk, emek ve sevgi var fazlasıyla. Yazarın dili de oldukça estetik ve şiirsel.
Ancak çok üst okumalar yapan okuyucular için kitap biraz yalın kalabilir. Bence üzerinde çalışılmalı biraz daha kurgunun ve ilerleyişin. Çok daha iyi bir hale getirilebilir kitap diye düşünüyorum.
Hepinize keyifli okumalar diliyorum kitapla kalın