Bana okumayı sevdiren kitap diyebilirim. 13 yaşına kadar kitap okumayı sevmezken bu kitapla birlikte okumaya aşık oldum. O yaşlarda çerez gibi gelmişti saatlerce oturup kitabı okurdum. Gün içinde 10 dakikalık boşluğum olsa kitabı okuyarak değerlendiriyordum. İlerde bir kız çocuğum olursa kesinlikle seriyi baştan sona okumasını isterdim. Kitap öyle etkilemişti ki yazarla tanışmak için can atıyordum en son kendisine mail attım ve geri dönüş sağladı çok mutlu olmuştum. Bu serinin ilk kitabında Serra'nın ergenlik dönemine şahit olurken son kitabında Serra ve kızının yaşadıklarına şahit oluyorsunuz. Ana karakterle beraber büyüyorsunuz diyebilirim. Her genç kızın özellikle kitap okumayı sevmiyorsa bu kitapla başlamasını isterim. Yaşım 23 hâlâ kitabı rafta gördüğümde duygulanırım o günler gelir aklıma.