·331 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Eylül 2023 11:15 Kitabı beğendim ve tavsiye ederim. Ancak sonu beklentimi karşılamadı. Sanki böyle "Üfff! Amaaan çok sıkıldım. Bitse de kurtulsam." edasıyla ve basitçe bitti. Böyle bir son hem bekliyor hem de beklemiyordum. Duygularım karışık. Yazım tarzıyla biraz sıkılsamda, bitmesine yakın bi hüzün çöktü içime. Yine de emeğe saygı. Yazarımızın ve çevirmenimizin emeğine ve kalemine sağlık.