İnsan bi kitabı okurken ağlar mı ben bu kitabı ve devamı olan liseden arkadaşları okurken ağladım. Ama gülmekten o kadar komik ki kitaplar antılmaz. Kahkalar atarak okudum hele liseden arkadaşlar kitabı lisedeki sınıfımızda ki erkeklerin bazı hareketlerinin sebeplerini anlamamı da sağladı şahane kitap