Bir arkadaşımın önerisi ile okudum. Yaşıma göre ağır kitaplar seviyorum ancak bu kitap ağır değildi. Bir çırpıda bitti. Öyle ya kendimi şu an boşlukta hissediyorum. Keşke bu kadar hızlı tüketmeseydim. Bu kitabı bir olay örgüsü sanmayın bence zaman geçtikçe sayfaların arasında tekrar tekrar dolaşılacak bir kitap. Birkaç sene sonra aynı satırları okuduğumda ne hissedeceğim konusunda heyecanlıyım.
Bana çok iyi geldi