Yanlış hatırlamıyorsam yazar bu kitabını 3-4 sene içinde yazmış. Sonradan görme bir kadının sosyeteye girmeye çalışma yolculuğu ve bu yolculukta yaptığı seçimler nedeniyle hayatının çıkmaza girmesi. Yazıldığı dönemde popüler olan yasak aşk, ahlaki değerler, toplumsal sınıf ayrımları gibi konulara başarılı şekilde değinilmiş. Çok sevdiğimi söyleyemeyeceğim ama bu esere kötü demek de haksızlık olur.