kitaba puanım 5/5. ilk başlarda okurken sıkıldığım ama sonlara doğru heyecanla ve merakla okuduğum bir kitap. hala etkisinden çıkamadım bu yüzden hemen buraya yazmak istedim. tavsiye ederim kibirli bir adamı ele alan , dedikodusal ve bence ağzımızdan dökülen sözcüklere dikkat etmemiz söylediklerimizin dua yerine geçerek hayatımızdaki etkisinden çok güzel bir şekilde bahsetmiş yazar