Psikolog, kitapta 15 ayrı hastası ve hastalıklarıyla ilgili başından geçen ilginç olayları anlatmış. Tüm anlatılanlardan çıkardığım ders, hasta önce kendinin doktoru olmalı. Çünkü kendini ve sorunlarını en iyi bilen yine kendisi. İçinden çıkılamayan durumlarda profesyonel destek şart tabi :)