·90 syf.····Okunma: 27 Eylül 2023 20:57 Victor Hugo sevdiğim yazarlardan biri olma özelliğini taşıyor, bu kısa ama çarpıcı eserini okurken sonuna kadar bir idam mahkumu ile empati yapabileceğinizden şüphe duymuyorsunuz... Dönemine ait idam cezalarının çokluğunu düşünecek olursak böyle bir eseri ele alması çok doğru bir hareket ve bir o kadar akılcı ve bir nizam çerçevesinde yazılmış roman kesinlikle. Kahramanın yaşadığı duygudurumunu tüm çarpıcılığı, gerçekçiliği ile de gözler önüne seriyor. Okuduğum andan itibaren baş kahramanın içinde bulunduğu çaresizliği hissettiren, söz diziliminde ki olay kurgusunda ki kusursuzluğu anlatacak kelimeler bulmak yerine sadece okuyup bu konuda hemfikir olunacağını düşünüyorum... Tavsiyemdir.