Uzun zamandır ertelediğim kitabı nihayet okudum.. Kitabın adında da olduğu gibi hayvanlar üzerinden siyaset politika ellerine fırsat geçildiğin de menfaatleri uğruna ne kadar çirkinleşebileceklerini akıcı ve farklı bir yazımla anlatılmış bize... Hayvanların başkaldırısı üzerine devrim yapıp insanları hayatlarından çıkarmaları dönüşme değişme ve günümüz de hala yapıldığı gibi ÖZGÜRLÜK üzerinden manipüle etme herşey var kitapta.. Akıcı ve güzeldi.. Severek okudum. Tavsiye ederim.