·202 syf.····Okunma: 28 Eylül 2023 17:51 Ya iyi bir okuyucu değilim, ya çoğunluktan farklıyım ya da çoğunluk aşırı popülist.
Kitap güzeldi ancak aşırı etkilendim diyemem. Burada sebep beklentimi aşırı artıran arkadaşlarım olabilir. İçeriğinden bahsetmeyeceğim ancak distopik tür sevenlere tavsiye edebileceğim bir kitap olduğunu söyleyebilirim.
Bazı noktalarda anlatım ve dil karmaşık geldi bana.