Kitabı okumadan önce sesli olarak dinlemek istemiştim ama insanın kendi kitaba dokunup okuması daha güzel gelelim kitap geçekten güzel ilk bölümde yoğun kelimeler var yorulabilirsiniz ama ikinci bölümde heyecanla geçiyor sonunda neolcak diye simyanın nedemek olduğunu hele hikayedeki o delikanlıya aşık olunacak kadar var