·342 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Eylül 2023 00:00 Kitabın ismi ile konusu biraz farklı kitabın ismi arkadaşlıktan aşka olsaydı iyi olurdu. Maclean yani erkek karaktere bayıldım. Aşık olmamak elde değil kızın herşey burnunu sokması hoşuma gitmedi biraz şımarıktı , hikaye bir noktada sıkıyor hadi artık sonuça varsın diyorsun, sonuçu güzel olması iyi oldu, bir şans verilmeli okumak için…