2008 ve 2016 yillari arasinda yazilmis kitaplarin en guzel kitaplar oldugunu bu seri bana bir kez daha gosterdi. O yıllarda yazilmis kitaplar beni asla hayal kirikligina ugratmiyor. Cok fazla kitap okumaktan artik kitaplardan eski tadi alamadigimi saniyordum ama eski donem kitaplari okudukca eski tadi alamiyor olmamin nedeninin yeni donem kitaplar oldugunu anladim.
Her ani heyecan dolu asla sıkmayan kendini tekrar etmeyen akıp giden bir seri oldu benim icin ve uzun sure sonra ilk defa bir hikayenin icine girebildim.
2016dan once yazilmis ne kadar okumadigim kitap varsa okuyacagim kesinlikle