Başta şunu söylemek isterim ki bana göre bu kitap tek kitap halinde olayları çözülebilirdi ama yazar bir olay çevresinde çok oyalanmış ve sürekli kız baş karakterin kaçırılmasını okuyorduk ayrıca kitapta her seferinde kadınları aşağılayıcı bir dil kullanıyordu yani demek istediğim erkek baş karakter iltifat ettiği halde bile zorbalayıcı bir dil kullanıyordu.ve kitabın mantığı çok basit fark ederseniz yaz dizisinin bir bölümünü izledikten sonra diğer bölümün senaryosunu kafamızda kurabiliyorduk bu durumu özellikle 2. kitapta görebiliriz