Şimdi gelelim kitap hakkında düşüncelerime. Açıkçası yazarın kalemi güzel, durağan değil tam aksine akıcı ve hikaye iyi ilerliyor. Tek sorun benimle yazarın farklı görüşü, öpüşmek aldatma değil mi? Bu beni sinirlendirdi açıkçası ama kitabın sonunda hafif de olsa anladım galiba ya da hâlâ emin değilim bilemedim. Kesin olan şey saklamak istenen saklamaya çalışana yük olur bu da her şeyi etkiler....