Herkese merhaba,
3.kitabımızı bittirdim. Hızlı bir okuma oldu. Sürükleyeciydi. Ali ve Mac nasıl bir hikayeye cıkacak derken, genellikle hep aynı hikaye oluyor. Adam işini ön plana almış , kadın ise cocuklarına ve eşine bakan, kendi hayatını hep geri planda tutmuş. Bu da aynen böyle hikaye... Bu tarz konuları pek sevmıyoru, 20 yıl içerinden bir anda mı anlıyorsun , hayatınında kendi hayatını arka plana attığını , sonradan tüm sucu eşine atıyorsun.... Aslında hem Mac'e ve Ali de kızdım. İkisinde bence hataları vardı.Mac başlarda baya hatalıydı, Ali ise kitabın ortalarında bence hata gördüğüm şeyleri yapmaya başladı. Yazar kitabın sonlarına doğru biraz sacmalıyor böyle bır duruma gırıyor resmen , demin kavga edıyorlardı , anında normal oluyor sanki hiç bir şey olmamış gibi,... okuduğum 3 kitapda böyle bir şey var... Neyse kısaca beğendim, sinirlendiğim yerler olmasına rağmen güzeldi.
Tavsiye edilir. Seriye devam.