Eveeeet kovboyumuzu ve avukat kızımızı da sevilenler köşesine uğurluyoruz. Bu kitabı bu kadar sevebileceğimi düşünmemiştim. Ama aralarındaki uyum, anlaşmazlıklar, atışmalar çok tatlıydı. Çerezlik eğlenceli bir kitap. Öyle çok "neden bunu yaptın?" durumu yoktu. Bir kere oldu sadece onu da fazla hasar almadan toparladılar. Rhett'in son iki maçta yaptıkları kalbimi eritti. KOCA ADAMA KOCA YÜREK GEREKİR.!! Sen iyi bir adamsın Rhett. Summer kızımız da ismi gibi sevdiğine cıvıl cıvıl ama profesyonellikte üstüne yok. Ben ikisinide sevdim. Kitap çok voaw olmasada sizi mutlu edip "iyi boşuna vaktimi harcamadım" diyebileceğiniz bir kitap.
Eğer kitap arıyorsanız ve biraz da farklı sporşardan olsun diyorsanız şans verebilirsiniz. İçeriğinde yetişkin sahneler mevcut dikkat etmenizi öneririm.