Savaş ve Barış biter ... Aklımda kalanlar ve en mutlu olduğum şeyler Marya ve Piyer'in cilt1'de bulamadığı mutluluğu cilt2' de bulması...
Kitabın ciddi manada uzun uzun yazılmış olması ve karakterlerin fazlalığı (593 karakter ile yazılmış:) aklınızı karıştırabilir bu yüzden kafanız sakinse ve de bol bol vaktiniz varsa üzerinde durarak, ilmek ilmek işleyerek okumalısınız.
Kesinlikle okunmalı mı, bu sizin bileceğiniz bir durum ama bence okunmalı. Savaş süresi boyunca halkın her kesiminden insanlara yer vermesi, Savaş psikolojisini size aktarması, Savaş ve Barış'ta insanların ne hallere geldiğini şahane bir gözlem gücü ile anlatılmış. Ben okurken çok beğenerek okudum ve de etkilendim. Sözün özü bir gün herkesin Tolstoy okuması ümidiyle ...