Okuduğum ilk Aytmatov kitabıydı ve çok güzeldi. Bir kırgız köyünde savaşa giden erkeklerin ardında kalan kadınların hayatlarını devam ettirme hikayesi. Kesinlikle cesaretin, fedakarlığın, empatinin cinsiyete bağlı olmadan kimin daha erkek olduğunu içerisindeki olaylarla anlatan bir hikaye.