Tek günde soluksuz okuduğum bir kitap olduğun için teşekkürler Verity. Bizimle Başladı Bizimle Bitti okuduğum ilk kitabıydı ve Bizimle Başladı daima favorim olarak kalır sanıyordum ta ki CoHo'nun Verity'si ile tanışana kadar. Konusunu internete yazıp zaten bulabileceğinizden ben kişisel görüşümü yazmak istiyorum. Sonu gerçekten ters köşe sayılabilecek bir kitaptı. Kısa olması beni biraz üzdü daha detaylı şekilde yazılmış benzer bir sonu çok daha heyecan verebilirdi. Karakterlerin sevdiğim ve sevmediğim özellikleri vardı bu nedenle hepsini sevdim diyemeyeceğim. Belki de daha detaylı bir kitap olsa karakterlerin içine girmem daha rahat olabilirdi. Kitabı okuyan insanların neden ikiye ayrıldığını kitabı bitirdiğinizde anlıyorsunuz. Sade bir dil, güzel alıntılar ve içine çeken bir gerilim hikayesi. Kitap okumak istiyorum ama sıkılmak istemiyorum derseniz şiddetle tavsiye edilir :)
PS: Ben bonusları da okumuş biri olarak hala #TeamManuscript kalmaya devam ediyorum *-*