Puan vermedi·208 syf.··
2023 2. kitabı
İlkokul son ya da ortaokul 1. Sınıfta okuduğumu hatırlıyorum yanlış bilmiyorsam. Kitaba dair hatırladığım tek şey bende bıraktığı duygular. O zamanlar kitabı o kadar çok sevmiştim ki iki kere okuduğumu hatırlıyorum. Hâlâ da kitabın ismini duyunca yüzümde bi' tebessüm oluşur. Bir ara tekrar okumayı düşünüyorum, neden böyle bir his bıraktığını anlamak için.
Edebiyat
Çocuk KalbiEdmondo De Amicis · İlkadım Yayınevi · 200920,5bin okunma
·
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.