Tüm romanın ana kahramanlardan biri tarafından anlatılması ve kahramanın kendi iç dünyasını bizlerle paylaşması dikkat çekiciydi. Roman boyunca insanoğlunun ön yargılarıyla ve yanılgılarıyla yüzleşmek ise hayli üzücü ama bir o kadar da ders niteliğinde..