Puan vermedi·149 syf.····Okunma: 05 Ekim 2023 21:39 Yazarın dili muhteşem, okurken çok keyif aldım, betimlemeleri ve bu betimlemelerinin yerindeliği beni her seferinde kendisine hayran bırakıyor. Bu yazarın okuduğum üçünçü kitabıydı ve kesinlikle diğer kitaplarını da okuyacağım. Popülariteye kendini kurban etmemiş bir yazar, her zaman okunmayı hak eder.
Kitaba gelecek olursak; çok farklı bir anlatıcıdan öğreniyoruz tüm hikayeyi: bir fetüsten. Annesinin karnında dünyayı duymaya başlamış ve duyduklarıyla da hayatı öğrenme yolunda olan bir fetüs... Kitap boyu sabit bir merakım oldu kurguya dair ancak yazarın fetüs aracılığıyla kendi fikirlerini aktardığı kısımları okumak çok zevkliydi. Belki daha sürükleyici bir kurgu kitabı bana daha hızlı okutabilirdi ama yine de okuduğum için mutluyum.
Siz de okumaktan çekinmeyin, iyi okumalar!