Çok yaratıcı, okurken bu fikre bayıldım! Jean Louis’nin tarzı doğallığından ötürü bana kitaplarını bir çırpıda yazıyor gibi hissini veriyor, ama bu kitabı çala kalem kurgulamamış sanki! Vücudumuzun her yerinin bizimle ilgili bir sürü değişik anıyı ve ayrıntıyı saklı tutuyor olması hem çok basit hem de “bunu neden düşünemedim?” hissi veriyor. Kendi hakkındaki sevimsiz detayları yargılanma korkusu olmadan tatlı tatlı anlatmasına bayılıyorum. Jean Louis’ye ara ara gıcık da olsam sonuç “Hepimiz insanız” a bağlanıyor. İçim sıcacık oluyor. Otopsim
OtopsimJean-Louis Fournier · Yapı Kredi Yayınları · 20252,923 okunma