Puan vermedi·528 syf.····Okunma: 06 Ekim 2023 02:22 Böyle bitmek zorunda değildi Martin Eden. Duygularını çok iyi anladım. Bir insanın hiç bir yere ait hissedememesi kadar kötü bir şey yoktur. Eşsiz bir zihnin ve enerjin vardı. Bu da seni kendi sınıfındaki insanlardan farklı kılıyordu. Bu özelliğin, kendini geliştirmeni ve hayatta bir yerlere gelmeni sağladı. Ama bulunduğun yeri de beğenmedin. Bunda mükemmeliyetçi olmanın da payı var tabiki. Sürekli sorgulayan zihnin, hep bir yerlerde bir kusur ve eksiklik bulacaktı. İşte hayatı senin için dayanılmaz kılan da buydu. Sen de kendine fazla yüklendin aslında, sadece diğer insanları suçlamamalısın. Herkesten senin gibi düşünmeni bekleyemezsin. Her insan farklıdır, her insanın kendi doğruları vardır. Tabiki sadece paraya ve üne tapan insanlar karakter yoksunu, ama o insanlara yenilmemeliydin. Onlara inat dik durmalıydın, ama onlar gibi olmadan. Birazcık sabretsen kendin gibi insanlar çıkardı belki karşına. Bir konuda haklısın, kazandığın şöhret ve paradan sonra, karşına kim çıkarsa çıksın samimiyetine inanmayacaktın. Ama bi bekleyip görmeliydin yine de...