Kitabın bazı yerlerinden çok güzel alıntılar çıkardım. Ama bazı yerler çok kötüydü yani zar zor okudum o kısımları yani yarı yarıya düşüncelerim. Ne kötü nede iyi diyebiliyorum. Nötr durumdayım. Ama hafif bir dili var.
Süt ve BalRupi Kaur · Pegasus Yayınları · 20179,7bin okunma