Bu fenomen arkadaşı belki Instagram Facebook veya Twitter gibi yerlerde izlemişsinizdir, bense kitap bittikten sora anladım:))
Güzel bir mizah dili ile eleştiriler, bugünkü siyaseti andıran örneklerle çok güldüm.
Özkan Sağın’ı bu kitaptan ötürü tebrik ediyorum ve severek okuduğumu belirtmek istiyorum.
Liseye yeni başlayan Özgür'ün "yanlışlıkla" sınıf başkanı seçilmesiyle başlıyor hikayemiz. Sonrasında ise bu okulda yıllardır iktidarı elinde tutan, despot bir okul başkanı olduğunu öğreniyoruz. Rant sevdalısı bu karakterin ismi ise Ertan. Özgür Ertan'ın bazı adaletsizliklerini kabullenemiyor ve karar veriyor bu yoz iktidarı devirmeye. Kitap boyunca Özgür'ün okul başkanlığı seçimi için verdiği mücadeleyi okuyoruz. Özkan Sağın