Kitap çok güzel , öncelikle onu söyleyeyim. Kitapta bir adamın trafiğin ortasında kör olmasıyla başlıyor. Ama bu körlük bilindiği gibi siyah değil beyaz bir körlük. Bu adamı biri eve getiriyor sonrasında adam bir doktora gidiyor. Ama gözünde hiçbir sıkıntı çıkmıyor. Akşamında o göz doktorunda bulunan herkez göz doktoru yla beraber bu körlüğü teker teker yaşıyor. O göz doktoru bunun bulaşıcı olduğunu anlayınca yetkililere haber veriyor. Yetkililer ilk başta inanmasada sonraları gelen şikayetlerle olay üst kurumlara taşınıyor ve onlar için bir yer hazırlanıyor. Kime bulaşmışsa bu körlük oraya alınıyor aralarından sadece Doktor'un karısına bir şey olmuyor ama oda yalan söyleyerek aralarına giriyor ve köroğlutorunlarıakşenerle ona bulaşmadığı için diğerlerine yardım ediyor yeni gelenleri yönlendiriyor arada ölenler oluyor onları bir şekilde gömüyorlar kaçma planları yapıyorlar, ve çok sürükleyici bir hal alıyor kitap. Kesinlikle okumalısınız, özellikle psikoloji sevenler...