·480 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Ekim 2023 20:20 Kitabı okumaya başladığınız andan itibaren kendinizi oraya ait hissediyorsunuz. Siz de orada yaşıyormuşsunuz da olaylara müdahale etmek için can atıyorsunuz. Buram buram kötülük ve intikam duyguları peşinizi bırakmıyor. Aşk mı saplantı mı belli değil. Ayrıca o dönemde kadınların nasıl durumda olduğunu da çok iyi anlatıyor. Okurken keyif aldığım ve etkilendiğim bir kitap oldu.