Soğuk bir atmosfer, karanlık Londra sokaklarında ücra köşelerde yaşanan sessiz çığlıkların gerçekleştiği ölümler...Gece avcısı iş başında! Kurbanlarını soyuyor, kafasından poşet geçiriyor ve son anlarına kadar izleyerek öldürüyor. Akıcılığı, kurgusu fena değil. Biraz fazla uzatılmış. Sebebi çok fazla yan/polis karakterin olması. Derinliğe inilse anlayacağım ama günlük diyaloglar çok fazla var. Yer yer sıkıldığım kısımlar oldu. Bununla birlikte katilin travmatik geçmişi ve kurbanları öldürme amacı, finali ve gizemli "DÜK" beni mutlu etti. Yine de biraz daha iyi olmasını beklerdim. 7/10.