Puan vermedi·224 syf.··
2023 20. kitabı
Momo okuması gayet keyifliydi, güzel bir hikâye anlatımı var . Ve zamana yeni bir perspektiften bakmayı sağlıyor. İnsanları ve diğer herşeyi dinleyen küçük bir kız , nereden geldiği belirsiz ve insanların en derinlerini bile görebiliyor nasıl mı? Dinleyerek... Sanırım unuttulan birşey artık bu dinlemek , insanlar dinlemiyorlar , görmek istemiyorlar insandaki derinliği . Kitapta dostluk ve çocukluğun ne kadar güzel birşey olduğunu hissettim tekrardan. Ve zaman hırsızı duman adamlar var ve bu duman adamlar bence hala varlar günümüzde telefonlar ve paradır bu . insanların hiç vakti yok dinlemeye, nefes almaya, ben yaşıyorum demeye peki bu telefon (sosyal medya vb..) ve para neden var bunlar ? Bizim için önemli olan şey ne ? Peki biz zamanımızı neye satıyoruz ? Dipnot; Momo'yu biraz kendime benzettim dinlemeyi seven biriyim.
İnsan ve Hayat
MomoMichael Ende · Kaynak Yayınları · 199682,4bin okunma
·
21 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.