Bir siren ve bir perinin aşkını anlatan bir kitap. İlk başta düşmandan aşka sandım ama öyle değil. Callie ve desmondun tanışmasından sonraki olaylar bana biraz klişe geldi ama kitap genel anlamda güzeldi. Sadece tek sıkıntı kitapta olayın pek olmaması onun yerine fazla +18 sahne var. Biraz daha fazla olay olsaydı güzel olurdu. Şuan 2.kitabı okumaktayım. Genede beklentim var.